Gratis sparringssamtale


Ring eller skriv direkte til Ion og bestil en gratis times samtale, enten telefonisk eller online (teams) og få overblik over dine drømme og forventninger til Uniconta, med din forretning i fokus.


in@neslinedata.dk
60466080

Workshop 


Er du i tvivl om Uniconta er det rette valg for din forretning, eller er forenelig med dine daglige processer, enten ved ordre afgivning, i logistik sammenhæng eller set i forhold til projekt og produktion?


Succeskriterierne for en god workshop: Alle relevante ansvarshavere i din forretning er tilstede i løbet af de ca.8 timer inklusive frokost, workshoppen tager, således bliver alle hørt og praktiske eksempler gennemgået ud fra Uniconta standard.


Hvad skal du sørge for? Ønsker du fysisk besøg af Nesline Data, skal du sørge for projector/storskærm der kan tilsluttes en bærbar PC'er.
Dertil forplejning på dagen.


Fysisk tilstede hos dig 10.000.- + evt. bro/færge og parkering


Online via Teams 10.000.- uden tillæg, alle priser ex.moms.

Oprydning


Du er allerede i Uniconta, men vedkommende der har sat dit regnskab op, har ikke lyttet til dine reelle behov og du er måske i en situation hvor du ikke lager styre som ønsket, eller er ude af stand til at indberette din moms, ring til Nesline Data lad os kigge på dine udfordringer på medgået tid, eller give dig et tilbud som fast pris.

Lager workshop



Lagerworkshops tilbydes både generelle og skræddersyet, her gennemgås alle Unicontas gængse lagerfunktioner indenfor jeres behov.
Tager normalt det meste af to arbejdsdage, kan også fordeles på flere dage. 


Dagen efter sidste undervisning udleveres et kompendie der ligger grund til jeres fremtidige processer, som I selv kan bygge videre på i virksomheden.


Hvad skal du sørge for? Ønsker du fysisk besøg af Nesline Data, skal du sørge for projector/storskærm der kan tilsluttes en bærbar PC'er.
Dertil forplejning på dagen.


Starter fra 15.000,- ex.moms.

Moms og moss


Der er kommet nye krav til indberetning af moms og moss, det kræver noget opsætning som ikke alle er lige hjemmevandt med, har du integreret webshop er det en god ide' at involvere denne når opsætningen er ajour så du slipper for manuelle konteringer på ordre niveau.


Momsopsætning


Fuld gennemgang af momsopsætning, fra kontoplan til debitor -kreditor og varegrupper, så du er sikret en momsrapport der kan indberettes direkte til skat.dk hvor du differentiere korrekt mellem vare og ydelser.
Rundet af med en halv times online undervisning hvor indberetning til skat.dk sættes op sammen med dig.

Fast pris 5.500.- ex.moms




Moss-moms


Sælger du til private via nettet for over 5000 EUR årligt, sammenlagt for alle 27 EU medlemslande, skal du have sat differentieret moms satser op gældende pr. land du skal indberette til.
Sammen får vi splittet dine varegrupper op således at de er delt mellem normal sats og nedsat sats, derefter pågår opsætningen, varebogføring pr. varegruppe og til slut undervises du i rapportering af momsen og vedligeholdelse af satser pr.land

Fastpris 9.000,- ex moms


Procedure


Er I internt faret vild i jeres Uniconta? Har du en fornemmelse af at dine medarbejdere i bedste mening har tabt processerne, eller er blevet sat ind i programmet med fejl? 
Nesline Data tilbyder gennemgang af interne processer og forfatter en klar procedure med visuelle eksempler, der vil være jeres værktøj til ensrettet brug -og vedligeholdelse af programmet. Som I selv kan rette til efterhånden som behovet opstår.
Leveres på medgået tid


Projekt


Nesline Data tilbyder projektopsætning, undervisning/workshop og procedure, alt efter din virksomhedsbehov. 
Dine ønsker omkring brug af projekt, skal vi specificere sammen, derfra estimeres en samlet opgave.

Alt efter krav og ønsker, typisk mellem 15.000 og 45.000,- ex.moms




Produktion 


Producere du til lager, ordre eller projekt?

Her får du relevant opsætning og undervisning i daglig brug og vedligeholdelse samt overblik på produktioner i Uniconta.

Gennem dialog finder vi sammen din virksomhedsbehov og efter endt opsætning undervises du i brug og klædes på til at gennemskue posteringer.
Alt efter krav og ønsker, typisk mellem 8.000 og 15.000,- ex.moms

Starter


En Uniconta starterpakke, består af et bart regnskab med kontoplan efter eget valg (Uniocnta's), grupper, kladder, systemkonti, moms opsætning efter dansk standard.


Når regnskabet er klart gennemgås online med relevant medarbejder (ca.2 timer), oprettelse og vedligeholdelse af debitor, kreditor og vare.
Funktioner til/fra og præferencer.
Momsindberetning, bankafstemning med eller uden aiia, samt fakturaer og andre rapporter i Uniconta standard med guide til selv at teste sig frem til endeligt resultat. 

Fast pris 5.000,- ex.moms.

Faktureres på dagen 8 dage netto.

Derefter support på medgået tid efter prislisten.

One take live

* anbefales kun til datastærke ejerledere


1 dags konvertering hvor driften står stille, mens data fra Dinero,  E-connomic eller C5 overføres og opsætning pågår efter forudgående aftale.


Du afstemmer selv og uligheder bogføres på dagen.

Når regnskabet er afstemt gennemgås online med dig (ca.3 timer), oprettelse og vedligeholdelse af debitor, kreditor og vare, samt anbefalinger til rens af data, f.eks. momszoner på debitor.
Funktioner til/fra og præferencer.
Momsindberetning, bankafstemning med eller uden aiia, samt fakturaer og andre rapporter i Uniconta standard med guide til selv at teste sig frem til endeligt resultat, dertil nemhandel registrering.


Guide til faktura og øvrige rapporter Uniconta standard med guide til selv at teste udseende derpå.

Betales forud 10.000,- ex.moms inkl. 2 timers support den første uge efter drift

One week take


Den hurtige med historiske data typisk en arbejdsuge (5 dage) mens hverdagen fortsætter i gammelt system.


Dag 1: Eksport/import af data fra E-connomic, Dinero, C5, tilføjelse af evt. manglende moms og systemkonti efter behov, oprettelse af debitor -kreditor -og varegrupper, lagerpræferencer og funktioner (i standard) efter ønske. Finansansvarlig afstemmer ballance og vender tilbage hvis der findes skæve poster.


Dag 2: Undervisning i systemtest, inklusive udlevering af standardprocedure efter behov, så du og din virksomhed har en kladde til interne procedure at gå ud fra. Her gennemgås med relevante medarbejdereprocedure for finanshåndtering af bilag, fysisk bilagbakke og ordre i flow, samt standard bankafstemning, rykkere og kontoudtog.

I bliver gjort opmærksom på faldgruber i debitor, kreditor -og vareoprettelse og får opgaver til test på dag 3, eventuelle skæve poster udredes.


Dag 3: Test udføres af dig og dit personale, relevante medarbejdere finder tryghed i systemet og melder tilbage til konsulenten om der mangler noget opsætningsmæssigt. Ønsker til fakturalayout leveres til test/godkendelse


Dag 4-5: Alle stamoplysninger i prækonvertering godkendes der leveres en ny datafil og alt arbejde stoppes i gammelt system. Alle kartoteker fra prækonverteringen kopieres over sammen med fakturalayout, prækonverteringen slettes og der startes abonnement på ønskede antal brugere.


25% betales før opgaven startes leveres som beskrevet for 40.000,- ex.moms netto 8 dage.






Knapt så hurtig


Er du i den situation at dine data er mangelfulde eller i en forfatning hvor der sket sammenlægninger på kryds og tværs eller andet der gør at dit kendte datasæt ikke kan ligge grund til dit regnskab, da frygt ej! Nesline Data har løsningen til dig.


Hvis der er tvivl om dit datasæt, starter vi en konvertering og ser på dine ændringsønsker derfra. Alternativt levere du en excel fil med debitorer, kreditorer og varer oplysninger, du gerne vil starte dit regnskab op med og så fletter vi det ind i en Uniconta med den kontoplan, de grupper og opsætning der giver bedst mening for dig og din virksomhed.


Når den del er foretaget er processen nærved den samme som den forrige pakke, he'r stilles højere krav til bogholderiet i levering af åbningsbalance og tidshorisonten vil være omtrent en måned medmindre andre behov opstår og gør sig gældende. F.eks. udvidet lagerundervisning, integrationer og test af dem.


Der vil i forløbet være ugentlige statusmøder online.

25% betales før opgaven startes.

Leveres efter nærmere beskrevet tilbud til mellem 45.000 og 100.000 ex.moms alt efter ønsker og behov





Den store



Processen er længere og vare typisk 2-4 måneder, alt efter kompleksiteten i regnskabet og ønsker til funktioner ud over standard, samt naturligvis mængden af undervisning.


En ordre som denne er individuel i pris og tidslinje, men vil være inklusive workshop og projektledelse fra Nesline Data's side, med ugentlige statusmøder, der sikre din interne projektgruppe vil blive holdt oppe på jeres del af opgaverne, det samme gør sig gældende med tredjeparter f.eks. webshop, bilagsflow, betalingssystem eller andet, der skal integrerer til dit regnskab.


Ordre i denne kategori ligger typisk mellem 100.000 og 300.000+ prisen variere alt efter mængden af integrationer, datasæt og undervisning.

25% betales forud før start af ordren.

Samarbejde

Det er enhver forhandlers fornemmeste pligt at høre og se din virksomheds unikke behov i forhold til effektivisering, optimering, rapportering, indsigt og daglig brug af Uniconta.

Det brede samarbejde i forhandlerkoblet gør også at vidensdeling og sparring, kommer vores kunder til gode, vi holder hinanden opdateret om de seneste løsninger på udfordringer eller målrettede plugins til optimering eller automatisering af dit standard regnskab.

Nesline Data udmærker sig med at samarbejde med både større og mindre forhandlere af dels Uniconta og produkter bygget til Uniconta, men også forhandlere af andre produkter til optimering, det kan være bilagsgodkendelse med prokuragrænser og betalings -såvel som kasseløsninger og webshopintegrationer.

De't samarbejde gør Nesline Data i stand til at skræddersy standard Uniconta til din virksomheds unikke behov, uden at skulle genopfinde den nye dybe tallerken, det spare tid både for dig som kunde og mig som forhandler at have et godt samarbejde og et bredt overblik over markedets stærkeste produkter.